• facebook
  • twitter
  • identi.ca
  • rss


Arròs de muntanya 
  • Actualment té 0; ?> vots
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
    
Recepta enviada per nuri   [1409 visualitzacions]
 
Es netegen els xampinyons i se’ls talla a quarts. Es pelen les pastanagues, es despunten i es tallen a rodanxes. Es pela la ceba i es pica ben fina. En una paella s’escalfa l’oli i es sofregeix la ceba ns 4 minuts. S’hi afegeix la pastanaga, els bolets i la botifarra tallada a rodanxes, i es sofregeix uns 4 minuts més. Es retira la meitat de la botifarra i es reserva per al final. S’hi afegeix l’arròs i s’enrosseix lleugerament uns 2 minuts. S’hi aboca el vi, es deixa que s’evapori i es ruixa amb el brou. Condimentar-ho amb sal i pebre i coure-ho a foc mitjà 16 minuts – remenant de tant en tant- fins que l’arròs estigui apunt. S’hi afegeix la botifarra reservada i es serveix a l’instant.
 
 
 
 
Comentaris


marce (escrit el 2009-11-12 11:30:25)

a mi em sembla be ok sdedw

Participa de cuinetes.cat enviant el teu suggeriment o comentari.


Ingredients:

260 g d’arròs rodó
1 botifarra negra o botifarró trossejat
200g de xampinyons frescos
1 ceba grossa
2 pastanagues
4 cullerades d’oli d’oliva
720 ml de brou d’au
100 ml de vi blanc
pebre
sal




Altres receptes de nuri:

Visites de mitjana a les seves receptes:
1318


Receptes: 8

Amanides


Entrants


Inclassificable


Plat Únic


Salses
  Samfaina


 

 

Darrers comentaris:

En/Na Carina a "tarte au formage" (plat típic francès) diu que: Es geniaaaaaaaaaaaaaaal!!! :D (...)

En/Na Alba a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: es pot farcir amb melmelada o el que vulguis! (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: avui potser els fareeeeee an de estar molt bomns:):):):):))) (...)

 
Tambe et pot interessar... tancar

Castanyola amb papillot

Marcar lleugerament el peix a la paella, prèviament salat i empebrat. Embolicar amb paper d’alumini ...