• facebook
  • twitter
  • identi.ca
  • rss


Bacallà amb mel 
  • Actualment té 0; ?> vots
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
    
Recepta enviada per cani   [901 visualitzacions]
 
Es talla el bacallà a trossos mitjanets. Es posa en una olla amb aigua freda amb el llorer i al foc, molt fluix. S'ha de tenir en compte que no ha de bullir, ha de coure molt, molt fluix (això és vital per tal de que no s'esmicoli després el bacallà). Quan es faci una escuma per sobre de l'aigua, hem de retirar-ho.
En un bol, posem la mel i afegim farina amb una mica d'aigua fins que quedi una crema espeseta. Hi pasem els talls de bacallà, que quedin recoberts i els fregim en una paella amb oli. L'oli tampoc ha de ser tan calent com en una fritura normal, ja que cremariem la mel. Quan estigui ben fet ha de quedar una crosta al voltant del tall de bacallà.
Es posa en un paper per absorvir la resta d'oli i ja es pot emplatar.
Menjar calent.
 
 
 
 
Comentaris


Participa de cuinetes.cat enviant el teu suggeriment o comentari.


Ingredients:

1 quilo i quart de bacallà, dos tasses de mel, 250gr de farina, oli i un full de llorer.




Altres receptes de cani:

Visites de mitjana a les seves receptes:
911


Receptes: 41

Amanides


Carn


Cremes


Entrants
  Hommos


Inclassificable


Peix
  Putaco


Plat Únic


Postres


Salses


Sopes


 

 

Darrers comentaris:

En/Na Carina a "tarte au formage" (plat típic francès) diu que: Es geniaaaaaaaaaaaaaaal!!! :D (...)

En/Na Alba a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: es pot farcir amb melmelada o el que vulguis! (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: avui potser els fareeeeee an de estar molt bomns:):):):):))) (...)

 
Tambe et pot interessar... tancar

Arròs a l'estil prat de llobregat

A la paella sofregim la carn magra a tallets petits, la ceba trinxada i l'all a trossets, en una mi...