• facebook
  • twitter
  • identi.ca
  • rss


Gaspatxo de cireres 
  • Actualment té 0; ?> vots
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
    
Recepta enviada per david   [632 visualitzacions]
 
En una olla hi posem l'aigua i totes les verdures tallades ben petites. Després ens entretenim amb anar treient el pinyol de les cireres, amb compte perquè taquen bastant! :) Quan tenim les cireres lliures de pinyols les posem a l'olla i remenem una mica. Hi afegim 3 cullerades d'oli i 6 de vinagre, a més de sal i un polsim de pebre. Amb calma, hi anem passant el "pimer" per tal que tot quedi ben aixafat.

Quan ja estigui ben triturat ho passem per un colador xinès per tal d'obtenir la sopa filtrada. Per tal que acabi d'agafar el millor gust la posem a la nevera durant 24 hores.

L'endemà ja la podem disfrutar. Us recomano que hi afegiu "tropezones".... boníssima!




[Recepta basada/extreta de la web de Dalmau cuiner: Gaspatxo de cireres]
 
 
 
 
Comentaris


Participa de cuinetes.cat enviant el teu suggeriment o comentari.

Quant sumen 6 i 5?


Ingredients:

600g de cireres
1 pebrot vermell mitjà
1 pebrot verd
1 ceba petita
1 cogombre petit, pelat
6 tomàquets ben madurs
2 llesques de pa
1/4 de litre d’aigua
sal, oli, vinagre i un pols de pebre blanc




Altres receptes de david:

Visites de mitjana a les seves receptes:
1561


Receptes: 58
Web/Bloc: http://blocs.gracianet.cat/cuinetes

Amanides


Carn


Entrants


Inclassificable


Mar i muntanya


Pasta


Pastissos
  Coca
  Plumcake


Peix


Plat Únic


Postres
  Flam d'ou


Salses
  Guacamole
  Ketchup


Sopes


 

 

Darrers comentaris:

En/Na Dolça a Coc de llimona diu que: No, Anna, ni llet ni iogurt, el líquid és el suc de la llimo (...)

En/Na Anna a Coc de llimona diu que: no porta ni llet ni iogurt? (...)

En/Na Carina a "tarte au formage" (plat típic francès) diu que: Es geniaaaaaaaaaaaaaaal!!! :D (...)

En/Na Alba a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: es pot farcir amb melmelada o el que vulguis! (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

 
Tambe et pot interessar... tancar

Amanida de llenties amb pop

Picar petit la ceba i els pebrots. Barrejar en un bol gros amb les llenties i el pop. Preparar la vi...


Estem preparant grans canvis a Cuinetes.cat!

Si vols que t'avisem quan posem en marxa el nou espai introdueix la teva adreça de correu electrònic al formulari per subscriure't al nostre butlletí.