• facebook
  • twitter
  • identi.ca
  • rss


Macarrons amb salmó 
  • Actualment té 0; ?> vots
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
    
Recepta enviada per Alexa   [1064 visualitzacions]
 
Coure els macarrons.

A part, en una paella posar-hi oli i fregir-hi l'all i el salmó trocejat i sense espines. Salpebrar i posar-hi un polsim d'anet i un rajolí de vi blanc. Deixar reduir i posar-hi la crema de llet. Deixar coure 2 min.
Afegir els macarrons, ja cuits, a la salsa i coure conjuntament durant 1 min.
 
 
 
 
Comentaris


Participa de cuinetes.cat enviant el teu suggeriment o comentari.


Ingredients:

200g macarrons
1 rodella de salmó
oli
sal
pebre
1 all a tallets
anet (




Altres receptes de Alexa:

Visites de mitjana a les seves receptes:
1215


Receptes: 23

Amanides


Carn


Entrants


Inclassificable


Pasta


Peix


Plat Únic


 

 

Darrers comentaris:

En/Na Carina a "tarte au formage" (plat típic francès) diu que: Es geniaaaaaaaaaaaaaaal!!! :D (...)

En/Na Alba a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: es pot farcir amb melmelada o el que vulguis! (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: avui potser els fareeeeee an de estar molt bomns:):):):):))) (...)

 
Tambe et pot interessar... tancar

Timbal de macarrons

Fer un "ragout" amb la ceba, el tomàquet, la carn picada i els bolets. Bullir els macarrons barrejar...