• facebook
  • twitter
  • identi.ca
  • rss


Pastís de formatge 
  • Actualment té 0; ?> vots
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
    
Recepta enviada per ingrid   [1731 visualitzacions]
 
Base de galetes:
Impregnem les galetes amb la mantega fosa en una paella, les enretirem i les aixafem amb una forquilla o una ma de morter. Col?loquem les galetes esmicolades fons del motlle ben compactes i deixem refredar.

Pastís:
Es barreja el formatge, la crema de llet i el sucre en un bol i es passa per la batedora. Fem desfer la quallada en un got amb aigua calenta, ho acabem de barrejat tot i ho posem en un caçó al foc. Remenem a poc a poc fins que qualli, evitant que bulli.
Immediatament aboquem la barreja en el motlle.
Ho deixem refredar per que qualli be i el guardem a la nevera unes 24h.
 
 
 
 
Comentaris


Participa de cuinetes.cat enviant el teu suggeriment o comentari.


Ingredients:

200g formatge cremós Philadeplhia.
200g crema de llet.
1 sobre de quallada.
Sucre (al gust)
1 got d?aigua

Base de galetes:
Galetes maria.
Mantega.




Altres receptes de ingrid:

Visites de mitjana a les seves receptes:
1289


Receptes: 5

Cremes


Inclassificable


Pastissos


Peix


 

 

Darrers comentaris:

En/Na Carina a "tarte au formage" (plat típic francès) diu que: Es geniaaaaaaaaaaaaaaal!!! :D (...)

En/Na Alba a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: es pot farcir amb melmelada o el que vulguis! (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: avui potser els fareeeeee an de estar molt bomns:):):):):))) (...)

 
Tambe et pot interessar... tancar

Galetes amb xocolata

Es desfà la xocolata i la mantega al bany maria. S'hi afegeix el rovell de l'ou. En un plat barrejem...