• facebook
  • twitter
  • identi.ca
  • rss


Suquet de peix 
  • Actualment té 0; ?> vots
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
    
Recepta enviada per Dolorsmg   [1127 visualitzacions]
 
1. En una cassola amb oli d'oliva, sofregim tots els ingredients de la picada durant 2-3 minuts fins que estiguin una mica daurats. Ho passem pel morter, fins que quedi tot fet una pasta. Reservem

2. Amb l'oli utilitzat per sofregir la picada, afegim la ceba tallada fina i el pebrot verd, quan comenci a daurar-se afegim els tomàquets pelats i també tallats en trossos petits. Ho deixem sofregir uns 3-4 minuts. Afegim el vi blanc, deixem que redueixi. Afegim l?aigua o el brou de peix ( molt millor brou ). Remenem i afegim les patates tallades a rodanxes de mig centímetre. Afegim la picada .

3. Quan les patates estiguin a mig fer, afegim el Peix tallat a trossos , quan estiguin quasi fet hi afegim les gambes. Rectifiquem de sal. Es deixa reposar uns minuts .
 
 
 
 
Comentaris


Participa de cuinetes.cat enviant el teu suggeriment o comentari.


Ingredients:

Recepta ( per quatre persones)
1 kg peix trossejat (escórpora, rap, orada...)
8 gambes
3 tomàquets madurs
1 ceba gran
1 pebrot verd
1/2 got de vi blanc (truquet)
5 dl de brou de peix o aigua
500 gr. de patates

la picada
50 gr. D'ametlles




Altres receptes de Dolorsmg:

Visites de mitjana a les seves receptes:
1418


Receptes: 7

Amanides


Carn


Entrants


Peix


Sopes
  Gaspatxo


 

 

Darrers comentaris:

En/Na Carina a "tarte au formage" (plat típic francès) diu que: Es geniaaaaaaaaaaaaaaal!!! :D (...)

En/Na Alba a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: es pot farcir amb melmelada o el que vulguis! (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: i amb la marmelada tambe es pot ferrrrrr¿¿¿¿¿?????? (...)

En/Na martina olmo ma a Dorayakis (pastissets doraemon) diu que: avui potser els fareeeeee an de estar molt bomns:):):):):))) (...)

 
Tambe et pot interessar... tancar

Sopa de peix

S'inicia fent un sofregit a l'olla amb la ceba, el pebrot verd, el vermell i les pastanagues, tall...